Nasza firma dostarczy twoje zamówienie w dowolne miejsce na świecie całkowicie bezpłatnie, pod warunkiem, że klient będzie mógł je odebrać w ciągu 12 godzin, czyli od 8:00 do 20:00.
Nie możemy zagwarantować dokładnego czasu dostawy usługi – rośliny doniczkowe wysyłka, ponieważ zależy to od możliwości naszych centrów logistycznych i lokalnych partnerów. Jednak w niektórych indywidualnych przypadkach klient może wybrać pomiędzy pierwszą a drugą połową dnia.
Pamiętaj, że jeśli towar nie został dostarczony na czas z powodu lokalnych świąt, nie będziesz uprawniony do zwrotu.
SPECJALNE MIEJSCA DOSTAWY
Dostawa do szpitali, hoteli, domów prywatnych, uniwersytetów i budynków publicznych nie jest gwarantowana, ale w większości przypadków odbywa się na czas. Jeśli twoje zamówienie zostanie dostarczone do takiego miejsca, podaj jak najwięcej danych organizacji (numer pokoju, nazwisko kierownika, numer telefonu).
Dostawa nie odbywa się w skrzynkach pocztowych. Jeśli zamówienie nie zostało dostarczone z powodu powyższych okoliczności, nie możemy zwrócić pieniędzy.
ZMIEŃ ZAMÓWIENIE
Aby zmienić zamówienie, kliknij tutaj. Przejdź do swojego konta osobistego w Flora Club. Tam możesz dostosować datę i adres dostawy, a także treść notatki. Zmiany są wprowadzane nie później niż 2 dni robocze przed pierwotną datą dostawy (jeśli towary zostały już wysłane, nie możemy nic naprawić).
CZAS ZWROTU
Jeśli anulujesz zamówienie co najmniej 5 dni roboczych przed wybranym terminem dostawy, sklep zwróci pełną kwotę zamówienia.
Przez 5-2 dni robocze – zwrot minus opłata administracyjna w wysokości 10 €.
W mniej niż 2 dni – bez zwrotu pieniędzy.
NIEKompletne informacje o dostawie
Jeśli podasz niepełny lub nieprawidłowy adres dostawy, nasz pracownik spróbuje się z Tobą skontaktować w celu uzyskania wyjaśnień. Nie podawaj nieaktualnych informacji.
Jeśli klient z jakiegoś powodu odmówi przyjęcia zamówienia, jego koszt nie zostanie zwrócony. Rozpakowane zamówienie jest przekierowywane z powrotem do FloraQueen.